همایش سراسری شعر عاشورایی در اردبیل


ششمین همایش سراسری شعر عاشورایی امسال با محوریت شام تا مدینه در اردبیل برگزار میشود.

ششمین همایش سراسری شعر عاشورایی امسال با محوریت شام تا مدینه در اردبیل برگزار میشود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت : این همایش برای ششمین سال متوالی آذر امسال همزمان با ماه‌های عزاداری محرم و صفر در شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل برگزار می‌شود و امیدواریم حضور شاعران سلحشور عاشورایی زمینه‌ای را فراهم آورد که این کنگره در اوج عظمت و شکوه برگزار شود.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده مهلت ارسال آثار شاعران و فعالان در این عرصه را 20 آبان امسال عنوان کرد و افزود : علاقمندان می‌توانند با محوریت حوادث عاشورا و رویدادهای پس از آن به ویژه مصائب حضرت زینب (س) و امام زین العابدین (ع) در مسیر شام تا مدینه آثار برجسته و منتخبشان را به دبیرخانه کنگره سراسری شعر عاشورایی در تبلیغات اسلامی استان اردبیل ارسال کنند.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت : این همایش با مشارکت کانون فرهنگی و تبلیغی مناجات اردبیل و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود تا زمینه‌ای فراهم گردد که شاعران عاشورایی بتوانند آثار خلاقانه خود را با محوریت و موضوعیت قیام بزرگ عاشورا ارائه کنند.
ستوده افزود : در طول برگزاری پنج دوره کنگره سراسری شعر عاشورایی آثار ارزشمندی به دبیرخانه ارسال شده است که سعی می‌کنیم برگزیده این آثار را تهیه و چاپ کنیم تا علاقمندان به ویژه مداحان و شعرای حسینی بتوانند از این گنجینه ارزشمند استفاده کنند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 1 مهر 1392